eKartotéka

eKartotéka

Pro koho je eKartotéka určena

eKartotéka je aplikace sloužící pro archivaci a sdílení dokumentů interním zaměstnancům nebo partnerům. Aplikace je digitální úložiště s možností nastavení individuálních přístupů. Následně je k přístupům možné nahrávat a dle oprávnění stahovat dokumenty.

Klíčové funkce

  • Webová aplikace přístupná kdekoliv přes internetový prohlížeč.
  • Role pro administrátora k nahrávání dokumentů a přidělování oprávnění
  • Klientské role pro zobrazování jim určených dokumentů a možnost jich stáhnout
  • Možnost automatického nahrávání dokumentů (např. faktury, dodací listy, servisní listy)
  • Sdílení různých typů souborů (faktury, smlouvy, videa, fotografie, jiné doklady)
  • Aplikace je variabilní a přizpůsobitelná.

Hlavní výhody

  • Žádné zasílání poštou (tisk, balení, zasílání)
  • Jistota doručení
  • Snadné hledání a stažení dokumentů
  • Snadno přístupná historie dokumentů
  • Přehlednost
  • Prokazatelná auditní stopa
  • Snadná uživatelská náročnost
  • Automatické ukládání dokumentů po vytvoření ERP nebo účetním systémem