Pracovní list

Elektronický pracovní list - ePL

Pro koho je pracovní list určen

Aplikace je určena pro servisní organizace nebo interní servis. Hlavním cílem je usnadnit a zefektivnit práci servisních techniků, vedoucích servisů, administrativních pracovníků a sečíst servisní operace a náklady až na koncové zařízení. Aplikace obsahuje kompletní proces servisních zakázek od založení helpdeskem až po ukončení podkladem pro fakturaci a tím odstraňuje papírové doklady a práci s nimi. Všechny informace jsou v průběhu úkonů zaznamenány do aplikace, a proto se jednoduše zpracovávají, vyhledávají a vyhodnocují.

Aplikace byla vyvinuta ve spolupráci s našimi klienty, servisními organizacemi, kterým slouží dlouhá léta a k plné spokojenosti jim nejenom zjednodušuje práci, ale šetří čas, pracovní sílu, peníze, nervy a konflikty

Jak aplikace funguje

Aplikace je variabilní a přizpůsobitelná. Skládá se ze dvou částí, kdy je manažerská část přístupná přes webový prohlížeč, a uživatelská se instaluje do tabletu/telefonu s operačním systémem Android. Aplikace je propojitelná s dalšími systémy a databázemi.

Aplikace přístupná přes webový prohlížeč může variabilně vytvářet úkoly pro uživatele (dispečer), nebo vytvořené úkoly kontrolovat a dále zpracovávat. Zpracované úkoly je také možné dále exportovat do jiných systémů. Aplikace také obsahuje modul interních úkolů a inventur pro jednodušší evidenci a kontrolu.

Aplikace na tabletu je určena pro vytváření dokladu. Namísto vypsání papírového dokladu je tento doklad vyplněn na tabletu/telefonu. Aplikace pracuje také offline a není tedy závislá na přístupu k internetu. V rámci dokladu je možné pracovat s časem, jinými daty, GPS polohou, fotografiemi, videi, QR nebo čárovými kódy. Přímo do aplikace je vepsán podpis klienta a okamžitě vytvořen elektronický pracovní list.

Klíčové funkce

  • Aplikace přístupná přes webový prohlížeč (vedení, vedoucí servisu, administrativa)
  • Možnost nastavení workflow procesů a oprávnění pro přístup
  • Evidence zařízení včetně důležitých informací (záruka, náklady, použité díly, nutné nářadí k opravě, technické parametry, návody, manuály, revizní protokoly, fotografie z oprav)
  • Evidence pracovních listů a filtrování dle důležitých parametrů (technik, čas, SLA, náklady, použitý materiál, fotografie, poznámky)
  • Modul inventury včetně práce s QR kódy nebo čárovými kódy
  • Modul interních úkolů
  • Číselníky pro správné nastavení a administraci
  • Uživatelská offline aplikace pro techniky s jasně a přesně nastaveným workflow
  • Maximální využití dostupných možností zařízení (GPS, data, foto, QR/čárové kódy)
  • Propojitelnost s dalšími systémy a databázemi
  • Statistiky

Hlavní výhody

  • Zjednodušení práce a zvýšení efektivity zaměstnanců:
    • Helpdesk a evidence všech servisních požadavků včetně aktuálního stavu
    • Vedoucí servisu a jednodušší rozdělení servisních zakázek na techniky včetně plánování oprav, dílů a nářadí
    • Servisní technik a jednodušší vyplnění zakázek do tabletu včetně práce s díly pomocí QR/čárových kódů a pořizování fotografií k servisu
    • Administrativa pro kontrolu a podklady pro fakturaci
    • Vedení pro kontrolu a lepší vyhodnocování nákladů a poruchovosti
  • Odstranění papírových dokladů:
    • Pracovní listy jsou čitelné, úplné, se správnými cenami a neztrácejí se
    • Automatická distribuce pracovních listů dle procesu
    • Archivace na serveru bez potřeby šanonů a místa pro archivaci
    • Jistota kompletního dokončení každé zakázky
  • Historie práce ke všem činnostem a jednoduchá dohledatelnost všech informací
  • Evidence zařízení včetně důležitých informací (záruka, náklady, použité díly, nutné nářadí k opravě, technické parametry, návody, manuály, revizní protokoly, fotografie z oprav)
  • Pracovní listy jsou kompletní a vždy k dispozici po přihlášení do aplikace
  • Automaticky/ručně dále zpracovány dle oprávnění a přístupů
  • Přidání dalších dokumentů nebo souborů k pracovním listům nebo zařízením
  • Aplikace na tabletu funguje také offline bez nutnosti připojení k internetu
  • Statistiky:
    • Provize (obchodní střediska)
    • Použitý materiál na zařízení za období
    • Servisní náklady na zařízení/pobočku/klienta/obchodníka
  • Inventury – aplikace obsahuje modul pro inventuru skladu technika nebo centrálního skladu