Na základě mnoha Vašich žádostí jsme vytvořili moderní aplikaci určenou pro firmy obchodující nebo přepravující dřevo. Při vývoji jsme se striktně drželi potřeb našich zákazníků a díky tomu automatizujete většinu administrativních činností.
Pro koho je aplikace určena
Aplikace je vhodná pro obchodní a logistické firmy obchodující se dřevem. Je zacílená nejen na český trh, ale na obchodování a přepravu po EU. Zároveň je vhodná jak pro přepravce s jedním vozem, tak pro firmu s flotilou vozidel, která má své obchodní partnery po celé EU.
Jak aplikace funguje
Aplikace se dělí do dvou modulů.
Mobilní část funguje na mobilním telefonu nebo tabletu se systém Android. Je přístupná odkudkoliv v terénu a umožňuje i práci offline. Jednoduše vytvoříte záměr, nafotíte vše potřebné (náklad, přejímky, vážní lístky atd.) a vše bezpečně odešlete k dalšímu zpracování.
Webová část funguje napříč všemi zařízeními bez ohledu na operační systém (Windows, Apple, Android). Jediné co potřebujete je přístup na internet a webový prohlížeč. Po přihlášení můžete zpracovat veškeré administrativní procesy. Správa smluv, nahrávání XML přejímek, automatické vypočtení cen dle cenových masek nebo generování nákupních i prodejních přejímek je jen několik z mnoha praktických funkcí aplikace.
Hlavní výhody
Automatické generování a evidence všech dokladů v elektronické podobě
Automatické nahrávání a generování přejímek ve formátu XML a PDF
Automatické překlady sortimentů na národní a evropské normy
Zobrazení nákladů a výnosů přehledně a sestupně od smlouvy, faktury i záměru